donderdag 4 juli 2013

'Light Pink lipstick nr 22'

fotoFoto op 13-05-2013 om 20.22 #3
Vorige week was ik aan het shoppen in Amsterdam. Ik kwam toevallig langs een hema en ik moest nog nieuwe nagellak hebben. Ik ben al een hele tijd op zoek naar de perfecte lipstick. Ik heb al heel wat merken en kleuren gehad, maar ik vond niets mooi staan. Bijvoorbeeld MAC, YSL & Chanel. De duurste merken vielen het meeste tegen. helaas...
Ik ben al een hele tijd op zoek naar een mooie nude kleur. Ik wil deze heel graag omdat ik dit het mooiste vind staan. Soms als ik me opmaak neem ik wellis per ongeluk mijn lippen mee met m'n foundation. Dit ziet er dan heel mooi uit, maar om nou met foundation over je lippen te gaan lopen? NOT DONE!
Terwijl ik in de Hema stond heb ik veel lipsticks geprobeerd. Deze was uiteindelijk het mooiste. Nog steeds niet echt een nude kleur, maar ach 'a girl can never have too much make-up'. En hij was maar 2,50!! Ik vind hem ontzettend mooi en hij smeert ook heel fijn.
foto (2)
Heb jij al een HEMA lipstick?
xo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hii, reageer hier even snel, dat vinden wij heel erg leuk! xx