maandag 24 juni 2013

Vakantie!

你好! (hallo!)
Het is dan eindelijk zo ver: na iets minder dan 11 maanden weer eindelijk vakantie! Alleen nog wat terugkom dagen en dingen zoals je rapport ophalen, maar dat kan je toch geen school noemen? En bovendien ben je het grootste gedeelte gewoon vrij. Ik hoop dat jullie allemaal over zijn, want dat gun ik jullie van harte!



Ik heb een aantal dingen/doelen die ik wil doen/halen deze vakantie:
(_) Chinees leren(status: in uitvoering)
(_) Een hoop tekeningen maken (status: nog niet gestart)
(_) Leuke schoolspullen kopen+agenda! (status: nog niets)
(_) Een hoop muziek luisteren (status: al bezig)
(_) Deze blog bijhouden(status: bezigg)

Ik denk dat ik soms even een update geef als er voortgang is of als ik meer dingen wil gaan doen.

Dan nog even over deze blog. Ik had idee wat voor een naam ik zou moeten nemen, dus koos ik voor tea, books and me aangezien ik het leuk zou vinden om af en toe wat te posten zoals reviews van bepaalde boeken of soorten thee. Jullie mogen altijd een theesoort of boek aanbevelen. Verder vind het ook leuk om over voedsel, beauty, DIY's of recepten te schrijven. en over mijn personal life natuurlijk :)

Als ik iets uploa zal ik dat op 3 mogelijke tijden per dag doen, 9:00, 14:00 of 19:00. Zo kunnen jullie een beetje verwachten wanneer er nieuwe posts komen.

Dat is het wel voor vandaag, ik denk dat ik jullie morgen weer spreek!

xxxLisa

<a href="http://www.bloglovin.com/blog/9732659/?claim=9wcmayqfmp9">Follow my blog with Bloglovin</a>

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hii, reageer hier even snel, dat vinden wij heel erg leuk! xx