vrijdag 12 juli 2013

De toekomst


Hii lieve lezers!
Zijn we niet allemaal benieuwd naar de toekomst? Denken we niet allemaal een keertje na over hoe dingen er later uit zouden kunnen zien? Ik in iedergeval wel. Ik ben benieuwd of ik ga trouwen, kinderen zou krijgen, wat ik ga doen als baan... Ik ben ook benieuwd naar jullie, hoe hopen jullie je leven in te richtten? Als je alles zelf mocht kiezen? mmm... over 20 jaar...

Ik denk dat auto's vliegen, of dat er overal kanaaltjes zijn aangelegd omdat er geen benzine meer is,
tenminste, dat kunnen de niet miljonairs zich niet meer veroorloven. Iedereen heeft een boot om door die kanaaltjes te varen. Onze huizen zie er compleet anders uit en zijn van een minder makkelijk instort baar materiaal gemaakt en zijn veel hoger, omdat de wereld heel erg vol is. iedereen is getint, omdat het veel warmer is, maar dat merken we zelf niet, want er zijn geen "normale mensen" meer met een lichte huid. Ik ben getrouwd met de liefde van mijn leven en ik ben de zijne. we hebben 2 kinderen, een jongen van 6 en een meisje van 3. We wonen in mijn droomhuis in een prachtige omgeving. Het huis is groot genoeg voor iedereen en we hebben wat we willen. We zijn vooral allemaal gezond. Happy ever after!

Nu ben ik benieuwd naar jullie toekomst fantasieen. Geef even een reactie want dat vind ik super om te lezen :)
xxxLisa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hii, reageer hier even snel, dat vinden wij heel erg leuk! xx