maandag 8 juli 2013

Ik ga op reis en ik neem mee.

Haha, kon helaas geen leuke foto uploaden, dus hier een GIF :)

Je kent dat spelletje toch wel, wat je vroeger altijd speelde onderweg? Terwijl je ouder werd, werd dat steeds meer menes. En in plaats van dat je t spelletje verliest als je wat vergeet vergeet je misschien wel iets heel belangrijks! Zo hebben wij een keer een tas met daarin alle spullen van mijn vader en mijn toilettas, incl. mijn lenzendoosje! Volgende ochtend alles opnieuw moeten shoppen -.- dus ik stel voor jullie een lijstje op zodat jullie niks meer vergeten!


Allereerst begin ik altijd met kleding.
Als het warm is is het slim om voor 1 week:
4-5 hempjes en shirtjes
en 2-3 korte broekjes en rokjes.
Als je dat leuk vind kan je daar nog een jurkje aan toevoegen.
Bikini!
Als het minder wordt:
4 shirts
1-2 vest(en)
3 lange broeken
Eventueel een kortbroekje met een panty.
Verder heb je nog 6-7 onderbroeken (als je elke dag een schone aan wil) en 2-4 bh's (ligt aan hoeveel je zweet)

Dan qua toiletspullen:
Je dagelijkse make-up, een tandenborstel, tandpasta, shampoo, douchegel en als het van toepassing is: lenzenspullen, bril en beugel. Dan heb je nog zonnebrand en aftersun nodig. Vergeet geen borstel en elastieken! Dat is anders horror voor je haar. Misschien is nagellak en een vijltje ook leuk.

Overig
Oplader, oortjes, mobiel, kauwgom, tijdschrift of boek, enz. Dit kan ik nooit zo goed bepalen :p. oja, geld! Dat vergeet ik ook standaard. En een zaklamp, want dat is ook handig. En misschien een zakmes ofzo, je weet maar nooit waar je dat voor nodig zou kunnen hebben. Wij smeren er altijd broodjes mee :).

Ik ga nu uit dat je niet op een camping zit. Ander moet je denken aan een tent, een slaapzak, matje, kussen enz.

Veel plezier, als je op vakantie gaat!
xxxLisa

1 opmerking:

  1. Ik ben altijd zo bang dat ik iets belangrijks vergeet! Maar gelukkig is het tot nu toe altijd meegevallen, alleen kleine dingetjes die je op vakantie ook wel kunt kopen :-) XX
    www.iamanightblogger.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen

Hii, reageer hier even snel, dat vinden wij heel erg leuk! xx