maandag 1 juli 2013

Shoplog Hema (schoolspullen!)

Hii lezers!
Ik koop altijd mijn spullen aan het begin van de vakantie, aangezien anders alles al op is.
Ik had een shoplog voor jullie gefilmd maar helaas wilt blogger deze niet uploaden :(
Dus ik zal een droog filmpje zonder geluid hier neer zetten en dan zeg ik er wel bij wat wat is.



Hier boven een filmpje met de dingen die ik heb gekocht.
4 schriftjes (neon en doodle) 
2x sterrenschriftje
1x harde kaft sterrenschift
10 snelhechters 4 designs
post-its (heb trouwens post-it verslaving xP, fact-about-me)
potloden
correctie vloeistof
etiketten voor rekbare boekenkaften
een papierhouder achtig iets
Bij elkaar kostte dit iets van 28 euro.


Deze was ik vergeten te filmen, dit is mijn nieuwe mascara
NYC big bold mascara, 4,30 euro bij de kruitvat
Binnenkort review!

Ik hoop dat jullie deze shoplog leuk vonden :) 
xxxLisa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hii, reageer hier even snel, dat vinden wij heel erg leuk! xx