donderdag 18 juli 2013

Recept: Boterkoek

Ik ben dol op boterkoek. Ik eet het graag en maak het ook graag. Ik heb een recept wat ik graag met jullie deel. Het is een recept van mijnreceptenboek.nl



Fotootje van instagram er bij, zo zag mijne eruit. Tijd om te vertellen hoe je zo'n boterkoek maakt.


De ingrediënten:
250 gram bloem - 250 gram boter - 150 gram suiker - snufje zout

Simpel toch? Is het ook. Verder alleen nog maar
Smelt de boter in de magnetron tot het vloeibaar is en meng dit met de bloem, suiker en zout. Giet het in een boterkoekvorm en bak ca. 20 minuten in een voorverwarmde oven op 180 ºC

En dan heb je een verrukkelijke boterkoek. Mmm... Ik kan niet wachten tot ik het weer mag gaan maken!

Xxx Lisa

1 opmerking:

  1. Dankjewel voor je lieve reactie. Boterkoek is zo lekker! Ik maak het ook wel eens met jam ertussen. Of een mix van jam en kokos. Yummy!

    BeantwoordenVerwijderen

Hii, reageer hier even snel, dat vinden wij heel erg leuk! xx