maandag 15 juli 2013

Waarom ik gestopt ben met twitter


Een tijd lang was het tweeten, tweeten, tweeten. Tot ik opeens stopte. Waarom Lisa?! Nou hierom:

Is het je opgevallen hoeveel ruzies er zijn op twitter? En hoeveel ruzies door twitter komen? Een hoop, geloof me. Ruzies tussen de scholen in mijn woonplaats worden er uitgevochten. Je kan mensen veel meer pijn doen zonder datje hun gezicht ziet. Dat is echt naar.

Nog iets ontzettend lullig is het dumpen via twitter en helaas, ik heb er ervaring mee. Alsjeblieft, al vind je dat hij de grootste lul ever is, niet doen! Het de lulligste manier om het uit te maken.

Waarom ik ook klaar er mee was, was omdat ik non stop de drang voelde om te refreshen. Ik heb volgens een website meer dan 1,5 van mijn nog korte leven aan twitter besteedt! Dat is toch teveel, vind je niet?

Zonder twitter heb ik tijd voor veel meer dingen, zoals bloggen. Ook Facebook ik niet(meer) en whatsapp ik echt nog weinig. Alleen: SNAPCHAT!

Dit wilde ik even delen.
XxxLisa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hii, reageer hier even snel, dat vinden wij heel erg leuk! xx