zaterdag 6 juli 2013

Invulverhaal

Invulverhalen zijn top, toch? Ik vind dat in iedergeval wel. Ik heb er altijd ontzettend veel lol aan met vriendinnen. Het is ook top in de auto als je je verveelt onderweg. Ik maak ze nooit zelf maar wil me wel eens uitdagen om er een te maken.

(Uitroep)! Het is de eerste dag van een (bijv naamw) vakantie vol boys en (groente) ijsjes. Lekker zonnen en (kleur) worden. Dus zodra de (vervoersmiddel) stil staat (manier van bewegen) jij eruit. Je kijk rond en ziet dat het een (bijv naamw) plaatsje is. Helemaal top! Vervolgens smeer jij je in met (getal) liter zonnebrand en trekt je favo (kleur) (kledingstuk) aan en gaat in de zon liggen. Maar wat is dat? (Nerd) komt op je aflopen! Hier zat je dus niet op te wachten. Je maakt een (oerkreet) geluid naar hem en rent snel weg. De dag vordert en s'avonds laat ga je maar slapen. De volgende ochtend (manier van voortbewegen) je je bed uit en springt onder de douche. Na een lekker ontbijt besluit je iets te bekijken en ergens wat te gaan drinken. Zogezegt zo gedaan en een uurtje later zit je aan een (vies drankje) te kijken naar het uitzicht. En met uitzicht bedoel je dit knappe hunk voor je! Hij lijkt een beetje op (vervelende BN'er). Je besluit een stap te nemen maar op dat moment komt hij naar jou toe. Hij vraagt je of je mee gaat naar (plaats zoals strand, bios...). Natuurlijk stem je in! En na een lange (bijv naamw) wandeling komen jullie aan bij (zelfde plaats). Na elkaar een beetje te leren kennen bedenk je je dat je zijn naam vergeten te vragen bent. Ik heet (zelfde nerd). Je valt om van de schrik. Een zonnetje een (kapsel) doet een hoop he!


Dit is mijn eerste invulverhaal en ik hoop dat jullie het leuk vonden. Zo ja? Reageer even en dan maak ik er vaker een.
xxxLisa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hii, reageer hier even snel, dat vinden wij heel erg leuk! xx