zondag 7 juli 2013

Sunday morning: Films

Hi lezers! Een nieuwe sunday morning, waar we een aantal onderwerpen bespreken. Vandaag: Films. Films zijn leuk vermaak en er zijn er meer dan genoeg! Er zijn 2 films die veel indruk op me hebben gemaakt. Grease en The boy in the striped pyjama's. Dit zijn 2 films die ik erg leuk vind en kan blijven kijken.

Deze films liggen ontzettend uit elkaar, maar zijn beide geweldig! Even een kleine review van beide.

Grease
Gelijk begin ik bij de beste van de 2. Ik vind het een leuk verhaal en ik ben dol op Olivia Newton John en John Travolta en op de manier van hoe ze samen spelen. De liedjes moet je natuurlijk ook niet vergeten. Ze hebben heel lang in de top 40 gestaan en dat verdienen ze volgens mij ook. De leukste is natuurlijk you're the one that i want, waar Sandy van tutje naar stoere chick (sorry voor die benaming, weet niet hoe ik t anders zou moeten beschrijven) gaat. Hierboven zie je het filmpje.

The boy in the striped pyjama's
Hierboven zie je de trailer van the boy.in the striped pyjama's. Een geweldige film waarbij je je echt in de oorlog waant. Alleen dan de oorlog door je ogen van een 6 jarig kind. Erg mooi met een tranentrekkend einde. Ik kan niet wachten om hem opnieuw te zien!

Kenden jullie deze films al, en zo ja, wat vonden jullie ervan?
XxxLisa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hii, reageer hier even snel, dat vinden wij heel erg leuk! xx