woensdag 10 juli 2013

Tag: This or that

Vandaag heb ik een tag voor jullie. Het is de this or that tag. Voor de mensen die de tag niet begrijpen: ik heb een lijst met dingen bijvoorbeeld appel of peer, dan kies ik er een en zeg ik waarom ik die kies. Zo leren jullie mij wat beter kennen. Let 's go!


Spijkerbroek of Joggingspak
Lange mouwen of korte mouwen
Jurken
 of rokken
Streepjes of ruitjes
Teenslippers of sandalen
Sjaals of hoedjes
Oorknopjes of oorhangers
Kettingen 
of armbanden
Hakken of platte schoenen
Cowboy laarzen of paardrij-laarzen
Jasje of vest
Spijkerbroeken zal ik altijd over joggingpakken verkiezen, want joggingpakken zien er soms nogal ordinair uit. Ik ben niet echt een rokjes typ, maar heb wel jurkjes, want dat staat mij beter. Verder ben gek op streepjes, t ziet er leuk uit. T helpt ook dat ik ruitjes verafschuw. Verder haat ik hoedjes, blehg! Vervolgens kies ik altijd oorhangers. Ik zal eerder een ketting pakken dan een armband. Hakken vind ik erg mooi en vrouwelijk, vandaar dat ik die koos. Ik zal NOOIT paardrijlaarzen dragen en als laatste, ik ben dol op mijn leren jasje, dus die verkies ik boven al mijn jassen en vesten.

Blush of Bronzer
Lipgloss of lipstick
Eyeliner of mascara
Foundation of concealer
Neutraal of kleur
Oogschaduw in vaste vorm of losse poeder oogschaduw
Kwasten of sponsjes
Blush vind ik een erg leuk product om me mee op te maken, maar bronzer is zeker ook niet verkeerd,
Ik heb een extreme verslaving aan lipgloss, maar omdat ik weinig kleur op mijn lippen heb draag ik bijna altijd lipstick. Ik ben dol op mascara, dat is een product wat ik altijd gebruik. Concealer vind ik fijn om te gebruik omdat ik best een egale huid heb. Ik hou ontzettend van nude kleurtjes want ik ben gewoon geen clown. Ik heb alleen maar poeder en mijn enige ervaring met vloeibaar was verschrikkelijk. Verder ben ik dol op kwasten.

OPI of China Glaze
Lang of kort
Acryl of natuurlijk
Felgekleurd of donker
Met nailart of zonder nailart
Ik ben gek op OPI, maar kan het me helaas niet veroorloven, dus heb ik maar 1 potje, het juweeltje van mijn nagellak collectie. Ik hou van natuurlijke lange nagels omdat ik ze zelf niet heb en niet kan krijgen, want heb ontzettende dunne nagels die snel scheuren. Ik verkies natuurlijk boven acryl en felgekleurd boven donker, zeker nu in de zomer. En nailart? Tja, I love it <3

Krullend of stijl
Knot of paardenstaart
Schuifspeldjes of clipjes
Haarlak of gel
Lang of kort
Licht of donker
Lok of pony
Los of vast
Allereerst doe ik er alles aan om mijn haar stijl te houden, want. Mijn haar krult meer en meer. Ik hou van paardenstaarten maar knotjes zijn ook heerlijk, dus dat was een moeilijke keuze. Met clipjes bedoel ik klemmetjes. Ik zal never gel in mijn haar doen, gadverdamme! Ik heb trauma's aan kort haar. Een kapper had mijn haar zo kort geknipt dat ik net een jongetje leek! Nog een half jaar jongetje genoemd... Ik ben al mijn hele leven blondine en pony's staan mij niet. En ik hou van mijn haar los!


Dit was de this or that tag!
XxxLisa
Bronnen afbeeldingen: girlscene.nl, haleakala.nl, tumblr

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hii, reageer hier even snel, dat vinden wij heel erg leuk! xx