dinsdag 2 juli 2013

TAG: I love SUMMER

tumblr_mnkltsOKtU1rbb99vo1_500 tumblr_mknw5bM2rF1rttos7o1_1280
Eindelijk zomer! Ik heb sinds deze week heerlijk 2 maanden zomervakantie. Ik vond het dus wel tijd voor de I Love Summer-tag! Nu het heerlijke weer nog. Ik kan niet wachten!!!
ZOMERNAGELLAK
Heel veel roze en rood! Mijn favoriete kleur nagellak is van OPI Mod about you. echt een mooi roze kleurtje. Daarbuiten vind ik pastelkleurtjes ook heel erg mooi. Ik vind knallende kleuren ook geweldig want daar lijk je zo bruin door. Eigenlijk doe ik het liefst elke dag een ander kleurtje op, wat maar net bij mijn outfit past.
tumblr_mnu015prBx1qdyomao1_500 tumblr_mo5ar9KeVN1rzntubo1_1280
ZOMERVAKANTIE
Deze zomer ga ik heel veel werken en ga ik niet op vakantie. Ik ga pas in de herfstvakantie naar Rhodos met mijn vriend  Het is dan hier slecht weer en daar 30 graden, IDEAAL!. Verder heb ik voor deze vakantie nog niet echt plannen. Ik wil wel echt veel leuke dingen doen met vriendinnen, veel naar het strand, BBQen, naar strandfeesten en zo veel meer..

greece-beachLindos-Rhodes-Greece
WARME ZOMERDAG
1.Heerlijk naar het strand met vriendinnen met een grote koeltas met lekkere drankjes.
2. 's Avonds lekker lang op het terras zitten en genieten van het avondzonnetje.
3. Buiten BBQen met wat vrienden.
4. De hele dag luieren in de tuin met een goed boek.
5. Wandelen langs de boulevard, ijsjes eten en lekker dineren.
6. Een dagje varen op een boot.
7. In de tuin met een aantal vriendinnen lekker koken.

tumblr_mnquw5gA9v1r779qqo1_1280tumblr_moht1noHvb1r30hbfo1_500
ULTIEME ZOMERHIT
Ik heb nog niet echt een perfecte zomerhit gevonden, maar ik wordt heel vrolijk van 'Blurred lines' van Robin Thicke en van 'ooh la la' van Naughty boy.
   
tumblr_m7jmoxHCxR1r16x4po1_500 tumblr_mmtzuoJYcj1qb1z2ro1_500
ZOMERSCHOENTJES
Heel veel sandaaltjes, slippers en ontzettend hoge hakken. Ik heb bizar veel hakken in de kast staan, maar ik draag ze weinig. Ik wil ze deze zomer echt veel gaan dragen. Vooral bij een mooie jurk fo maxirok.
tumblr_mdo3dhIVud1qf2tibo1_1280tumblr_mnfxz7wQTx1r30hbfo1_1280
ZOMERGEUR
Absoluut FLOWERBOMB van Viktor & Rolf. Dit is zon heerlijk luchtje. Hij is lekker zoet en hij geeft je echt een zomergevoel. Daarnaast wil ik heel graag Bombshell van Victoria Secret kopen. Ik heb hem nog niet gehad, maar ik weet dat hij heerlijk ruikt en hoor er veel goede verhalen over.tumblr_ml3n2wc8tF1qhgis6o1_1280tumblr_mmpai28fqP1rcr81wo1_1280
BADPAK, BIKINI OF TANKINI
Bikini!. Ik heb denk ik wel 50 verschillende. Echt heel erg. Ik kan echt de gehele zomer elke dag een andere aan. Ik houd van combineren tussen bikini's. Het topje van het ene setjes met het broekje van het andere setje. Zo krijg je ontzettend leuke combi's.
tumblr_mn7316YHE11s1rffco1_1280 tumblr_mgq5ygo5G41s1r9goo1_500
ZOMERLIPSTICK
Hmm. Lastig. Ik ben de laatste tijd heel erg van de knalroze lipstick. Rood vind ik ook mooi. De laatste tijd vind ik koraal kleur ook wel mooi. Ik denk dat ik deze binnenkort is ga kopen.. Het is maar net wat voor outfit je aan hebt. Ik vind dat je het daarmee zou moeten combineren. Het is ook mooi als je dezelfde lipstick op hebt als je nagels. Dit geeft een super mooi effect. Het liefste heb ik de lipstick van MAC & YSL.
tumblr_mozxm9uqPY1qcbvxro1_1280 tumblr_mn5qxlwjrf1qcbvxro1_1280
ZOMERDRANKJE
Cocktails!! Hoe feller de kleur hoe leuker. Ik houd vooral van de smaken aarbei, mango en watermeloen. Ik kan niet wachten om het te drinken! Daarnaast drink ik in de zomer veel water en groene icetea. Het klinkt saai, maar ik vind het lekker verfrissend. Het liefst met zoveel mogelijk ijsklontjes. Ik heb laatst een nieuw drankej ontdekt/zelf verzonnen. Dit is water met honing en citroen. Echt te heerlijk!! Verfrissend en zoet tegelijk.
tumblr_mogur2aiv41qczh81o1_1280 tumblr_mndibnFv0E1run38po1_500
ZOMERMUSTHAVES
Een MAXI-rok en een MAXI-dress staan bij mij nummer 1 op het lijstje. Ik heb toevallig net een rok besteld. Bekijk deze hier. Daarnaast is nieuwe makeup altijd een musthave!
tumblr_mnehe6a0zK1r30hbfo1_500tumblr_mnzgokfoay1r9u59eo1_1280
Ik hoop dat jullie het een leuke tag vonden en als je hem over wilt nemen doe dat gerust. Laat een berichtje achter, want wil hem graag lezen!
Q:Wat is jouw ultieme zomergevoel?
xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hii, reageer hier even snel, dat vinden wij heel erg leuk! xx