dinsdag 16 juli 2013

Review: De silk épil 3


De voorkant
Mijn moeder en ik kwamen op het idee om een epileer apparaatje te kopen. dus na wat Googelen kwamen we bij de Silk épil 3 van Braun. Hij is als het goed is 39,99.


Het doosje bevat de Silk Épil, een stekker, 2 opzetkoppen, een klein borsteltje en een handleiding(die niet op de foto staat)

Je gebruikt hem buiten de douche. Eerst zet je een van de opzetkoppen op het apparaatje. Scheer half met de Silk épil over de huid, je houdt hem dus schuin. Je kan kiezen hoe hard je hem wilt. met de epilator raad ik 1 aan, met het scheermesje 2. Als je klaar bent met scheren en epileren kan je de onderdelen schoon maken met het kleine borsteltje/kwastje. Je moet persé het kabeltje in de Silk épil doen.

Review: het epileren gaat op het begin wat pijnlijk, maar zodra je huid eraan gewend is, is het best een fijn gevoel. Het  scheermesje is fijner te gebruiken en geeft zeker geen trekkend gevoel. Na afloop heb ik op een paar haartjes van minder dan 0,4 millimeter geen haar meer. Een heel fijn apparaatje!

Ik geef het een 8,5/10
xxxLisa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hii, reageer hier even snel, dat vinden wij heel erg leuk! xx