donderdag 18 juli 2013

Top 10 favo apps

Iedereen heeft wel apps die graag worden gebruikt. Dat kan de huidige top 10 zijn, Willekeurige onbekende apps of misschien wel een combi tussen beide. In ieder geval is het leuk deze te delen zodat je bij nieuwe leuke apps komt. Hier is mijn top 10





Op 1 staat snapchat bij mij, in tegenstelling tot veel telefoons. Ik heb minder met whap, Al staat hij wel op 2. Tja, ik kan niet meer zonder.
Dan als grote muziek fanaat: spotify alle nummers van de wereld! Dan komt Roamler, de geldverdien app. Youtube, behoord ook tot het rijtje verslaafd. Dan Google crome, omdat ik een hekel heb aan safari. Boom is mijn favo spelletje, zoek maar op. Instagram en de camera, die kunnen nou eenmaal niet missen. En tot slot, de kaarten. Die heb ik zoveel gebruikt, die mag niet missen.

Zo, ik hoop dat jullie nog een app erbij hebben en ik hoor graag jullie apps in de reacties.
xxxLisa

1 opmerking:

  1. Bedankt voor je lieve reactie op mijn blog, ik volg jullie terug! Leuk om te lezen instagram, whatsapp en snapchat horen ook zeker bij mijn top 10! xx

    BeantwoordenVerwijderen

Hii, reageer hier even snel, dat vinden wij heel erg leuk! xx