zondag 14 juli 2013

Sundaymorning: lipgloss

Hallo lieve lezers!
Vandaag is het weer zondag, dus is het tijd voor Sundaymorning! Vandaag bespreek ik mijn allergrootste beautyliefde, lipgloss. Ik zou bijna hartjes erachter zetten, maar ik hou me in. Ik had Al eerder op een andere blog een grote post gedaan over lipgloss. Aangezien mijn favo lipgloss niet veranderd is gebruik ik wel de zelfde foto's.

Ik ga dit keer niet een hele geschiedenis typen, omdat dat simpelweg niet zo interessant is. Je moet gewoon weten dat lipgloss een simpele verslaving is. Als je niet meer zonder kunt ben je al verslaaft.

Hier zie je de foto. Het potje boven, links is zeker mijn favo, samen met pink macaroon van de h&m. De lipgloss op de foto is van wet 'n wild en zit in een mooi diamantvormig potje. De lipgloss ruikt naar bubblegum. Pink macaroon is een glazen potje met een roze deksel. De lipgloss is roze, maar dit zie je op een lichte gloed na niet terug op je lippen. Hij is HEERLIJK!

De 1e en 5e op de foto zijn ook erg fijn. Ze tintelen en dat voelt erg lekker.

Ik wil weer een nieuwe favo lipgloss, dus ik ga opzoek! Heb je nog suggesties? Schrijf even een reactie!

XxxLisa
Wat is jullie favo lipproduct?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hii, reageer hier even snel, dat vinden wij heel erg leuk! xx