dinsdag 9 juli 2013

Youtube: Smosh

Net als een hoop meiden ben ik dol op youtube. Maar nee, naast nailart filmpjes en filmpjes van www.beautygloss.nl kijk ik ook graag naar de filmpjes van Ian en Anthony. Wie? Smosh! Lees snel verder!

Smosh begon in 2005(!) met lipsync video's van oa the power rangers en Pokémon. Dit werd ontzettend goed bekeken (24 miljoen keer). Na dit zijn ze begonnen met leuke filmpjes op hun account Smosh waar ze nu al bijna 400 filmpjes hebben. Verder hebben ze nog 2nd Smosh channel(Ianh) en nog wat andere channels.  Ze hebben ook heel veel leuke karakters (Charlie the drunk guinea pig) en series (Foodbattle!) Anthony is sinds 29 juni verloofd! Ik ben zo blij voor hun!

Nu wordt het tijd om een paar filmpjes te showen.


Mijn eerste filmpje die ik van hun zag.


:p


Voor deze moet je eigenlijk al wat filmpjes zien, maar is leuk

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hii, reageer hier even snel, dat vinden wij heel erg leuk! xx