donderdag 4 juli 2013

Iphonegame test!

Vandaag heb ik iets heel anders voor jullie. Het is een test en aan het einde heb ik een leuke game voor op de iphone, ipad of iPod. Geef alle vragen eerlijk antwoord en jouw perfectegame rolt er zo uit, hoe simpel is dat?! Ik ben benieuwd of jullie het leuk vind.
Here we go!

Vraag 1: Welke hobby zou je het eerst kiezen?
A. Oppassen
B. Sporten
C. Schieten
D. Gitaarspeler

Vraag 2: Waar verheug je je op?
A. Kinderen krijgen
B. Autorijden
C. Klaar zijn met school
D. Optreden

Vraag 3:  Wie is je voorbeeld?
A. Je moeder
B. Usain Bolt
C. Geen idee?
D. Je favozanger(es)

Vraag 4: wat haat je het allermeest?
A. Slecht zorgen voor iemand
B. Lui zijn
C. Falen
D. Valse noten

Vraag 5: Waarom kijk je op deze site?
A. Ik vind het leuk om je artikels te lezen
B. Geen idee, ik ga er ever snel doorheen
C. Ik zoek DIY's
D. Ik zag de zondagpost!


Uitkomst:
A. Verzorgende spellen
Jij vind het leuk om een interactief huisdier te hebben en hem op te laten groeien.
Kijk eens bij pou en egg baby!

B. Snelheidsspellen
Snel, sneller, snelst! Race snel in de Applestore naar Boom! en rat on a skateboard.

C. Behendigheidsspellen
Je bent dol op precisie. Kijk snel naar fruitninja en cut the rope

D. Muziekspellen
Je bent dol op zingen en muziek maken. Kijk naar songpop en guitarhero!


Wat was jij?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hii, reageer hier even snel, dat vinden wij heel erg leuk! xx